Ridicarea de pe scaun de 15 ori pe zi ajută la menținerea tonusului masei musculare


 
Un studiu recent al Universității din Toronto, Canada, a aprofundat aceste cercetări și a constatat că ridicarea de pe scaun pentru mici activități la fiecare 30 de minute ajută la păstrarea masei musculare, chiar și în timpul digestiei.


"Acest lucru este esențial pentru a ne asigura că organismul are o cantitate și o calitate adecvată de mușchi", a explicat Daniel Moore, unul dintre autorii studiului, la prezentarea rezultatelor, potrivit Men's Health.

Ridicarea de pe scaun în timpul digestiei ajută la menținerea masei musculare

Potrivit datelor publicate în Journal of Applied Physiology, scurta plimbare de 120 de secunde sau 15 ghemuiri "la intensitate moderată" (doar ridicați-vă și așezați-vă la loc) declanșează utilizarea aminoacizilor din alimente pentru a genera blocurile de aminoacizi care ajută la repararea sau înlocuirea proteinelor deteriorate sau vechi.

Pentru unele persoane, această recomandare poate fi complicat pentru că după masă, circulația sângelui se concentrează în stomac pentru procesul digestiv și apare o senzație de somnolență.

Cu toate acestea, oamenii de știință încurajează depășirea acestei somnolențe și simpla plimbare timp de două minute va activa procesele pozitive pentru mușchi și pentru nivelul de zahăr din sânge.

vezi emisiunile doctor de bine

Vârsta la care trebuie să aibă loc primul control la stomatolog. Cum influențează...
Doctor de Bine. Emisiunea integrală din 21 aprilie 2024
De ce e sănătoasă prăjeala în untură. Sfatul medicului
Trigliceridele mărite. Ce înseamnă și cum putem reduce numărul acestora
Cauzele poftei de dulce. „Acest comportament arată experiențe traumatice extreme”
23 de ani, vârsta la care fertilitatea la femei atinge apogeul. Ce se întâmplă...

Urmărește-ne pe

Modifică setările cookies