Designul măștii este menit să ofere oamenilor un sentiment de siguranță și protecție atunci când merg în interiorul restaurantele pentru a lua cina sau a consuma băuturi. În timpul cinei, cel care o poartă ridică un capăt al măștii pentru a lăsa gura descoperită, dar nasul este protejat.
진짜로 나와버린 코스크 pic.twitter.com/p58WrYGFLe
— 무슨 일이 일어나고 있나요? (@museun_happen) January 29, 2022
Masca neobișnuită a devenit virală pe rețelele de socializare, unde, cum era de așteptat, a primit atât reacții pozitive, cât și negative.
Masca a fost numită așa prin combinarea termenilor „mask” și „ko”, cuvântul coreean pentru „nas”. Kosk mai este folosit în Coreea de Sud pentru persoanele care nu poartă corect masca de protecție, ci sub nas.
O cutie de 10 kosk-uri este vândută pe un site din Coreea de Sud pentru puțin peste 8 dolari.
새로나온 마스크 근황https://t.co/RtzvQsNeKN
— HOT ISSUE (@HOT___ISSUE) January 29, 2022
Unele persoane au criticat masca în mediul online, observând că modelul ignoră recomandările de purtare, ținând cont că SARS-CoV-2 poate fi răspândit pe gură. Alții însă au notat că modelul îi va ajuta să se simtă mai confortabil când ies să ia masa sau la cafenele.
Nu este prima dată când companiile au devenit creative în ceea ce privește designul. Anul trecut, în Mexic au fost puse în vânzare măști minuscule care acoperă doar nasul. Măștile minuscule au fost create pentru a fi purtate sub o mască obișnuită care poate fi dată jos când purtătorul mănâncă.
Purtarea măștilor este larg răspândită în Coreea de Sud, care se numără printre țările din Asia de Est care au implementat rapid practica purtării măștilor, dar și distanțarea socială.